420 اسکیت‌باز در اردبیل سازماندهی شده‌اند
نوشته شده توسط : احسانی
رئیس هیئت اسکیت استان اردبیل:
420 اسکیت‌باز در اردبیل سازماندهی شده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از 420 اسکیت‌باز در استان اردبیل برای فعالیت در این رشته سازماندهی شده‌اند.

خبرگزاری فارس: 420 اسکیت‌باز در اردبیل سازماندهی شده‌اند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نادر بیننده بعد از ظهر امروز در جلسه اعضای هیئت اسکیت استان اظهار داشت: عملیات احداث پیست اسکیت استان با همکاری و حمایت فدراسیون آغاز شده و در تلاش هستیم در مجموعه ورزشی علی دایی این پروژه به سرعت اجرایی شده و با تأمین اعتبار مناسب مراحل ساخت آن به سرانجام برسد.

وی از بیمه شدن بیش از 370 اسکیت‌باز در استان خبر داد و تصریح کرد: بیش از نیمی از این اسکیت‌بازان بانوان هستند که با تمام توان و علاقمندی خود برای فعالیت در این رشته اعلام علاقمندی کرده‌اند.

بیننده خاطر نشان کرد: فدراسیون اسکیت برای تجهیز پیست اسکیت قول مساعد داده تا بتوانیم از این ظرفیت در تربیت ورزشکاران استفاده کنیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان، داوران و ورزشکاران خبر داد و اضافه کرد: هیئت اسکیت استان 40 مربی پایه، پنج مربی درجه سه و یک مربی درجه دو را در قالب کارگاه‌های آموزشی زیر نظر مربیان و کارشناسان فدراسیون اسکیت تحت آموزش قرار داده تا بتواند سطوح علمی و آشنایی با فنون اسکیت را افزایش دهد.

وی ضرورت بیمه ورزشکاران را نیز یادآور شد و ادامه داد: از خانواده‌های ورزشکاران اسکیت‌باز به ویژه نوجوانان و جوانان انتظار داریم در همراهی فرزندان خود به ویژه تداوم حضور در این رشته و آموزش‌های مرتبط فعال بوده و انجام وظیفه کنند.

به گزارش فارس، رئیس هیئت اسکیت استان اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: هم اکنون در 11 سالن ورزشی آموزش اسکیت انجام می‌شود و ما در تابستان سال گذشته نیز موفق به آموزش صدها علاقمند به این رشته کردیم که با استقبال خوب خانواده‌ها نیز مواجه شده است.

بیننده گفت:‌ با احداث پیست اسکیت در استان مشکلات ما در تأمین فضای مناسب از بین رفته ولی همچنان در شهرستان‌ها با مشکل فضا و تجهیزات علاقمندان به رشته اسکیت مواجه هستیم.

وی افزود: با آغاز فصل بهار و تابستان همایش‌های سراسری اسکیت‌سواری انجام می‌شود و ما به صورت هفتگی تلاش می‌کنیم به مناسبت‌های مختلف این همایش‌ها را با حضور علاقمندان به این رشته برگزار کنیم.

بیننده انگیزه جوانان و نوجوانان را به مهارت‌آموزی در این رشته ورزشی قابل تحسین توصیف کرد و اظهار داشت: ما همه ساله از بین ورزشکاران توانمند خود بازیکنانی را به تیم ملی اعزام می‌کنیم تا بتوانیم یک ظرفیت خوب و بی‌نظیر را در این حوزه فراهم آوریم.

وی حضور پنج آقا و خانم فعال در این رشته را از استان اردبیل در کمپ تیم‌های ملی برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی بی‌نظیر توصیف کرد و بیان داشت: ما مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات را در رشته سرعت و اسکیت پایه کسب کردیم تا بتوانیم در این حوزه با استفاده از توانمندی مربیان و ورزشکاران علاقمند به توفیقات بیشتر دست یابیم.

 





:: بازدید از این مطلب : 812
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: